your-psychology.gr
Δευτέρα, Ιούνιος 30, 2025
  • Ψυχολογία παιδιού, εφήβου & ενήλικα
    • Όλα τα άρθρα
    • Trafficking
    • Αγχώδεις Διαταραχές
    • Διατροφικές Διαταραχές
    • Καρκίνος στην Παιδική Ηλικία
    • Παιδική Κακοποίηση
    • Πένθος στην Παιδική Ηλικία
    • Προγράμματα Πρόληψης Κρίσεων στο Σχολείο
    • Συμβουλευτική
    • Σχολείο & Οικογένεια
    • Σχολικός Εκφοβισμός & Επιθετικότητα
    Μορφές trafficking

    Μορφές trafficking

    Συναισθηματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της εμπορίας των παιδιών

    Συναισθηματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της εμπορίας των παιδιών

    Το φαινόμενο trafficking

    Το φαινόμενο trafficking

    Ερευνώντας τα αίτια της ανθρώπινης εμπορίας

    Ερευνώντας τα αίτια της ανθρώπινης εμπορίας

    Διαταραχή πανικού με Αγοραφοβία

    Διαταραχή πανικού με Αγοραφοβία

    Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία

    Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία

    Οικογενειακή συμβουλευτική

    Οικογενειακή συμβουλευτική

    Εργασιακή συμβουλευτική

    Εργασιακή συμβουλευτική

    Διευκολυντική συμβουλευτική

    Εξελικτική συμβουλευτική

    Συμβουλευτική για την αντιμετώπιση κρίσιμων καταστάσεων

    Συμβουλευτική για την αντιμετώπιση κρίσιμων καταστάσεων

    Trending Tags

    • Ειδική Αγωγή
      • Όλα τα άρθρα
      • Αυτισμός
      • Δεπ-υ
      • Νομοθεσία
      Κλινική εικόνα του παιδιού με ΔΕΠ-Υ

      Κλινική εικόνα του παιδιού με ΔΕΠ-Υ

      Μεγαλώνοντας παιδιά με ΔΕΠ-Υ

      Μεγαλώνοντας παιδιά με ΔΕΠ-Υ

      Τα χαρακτηριστικά του παιδικού αυτισμού

      Τα χαρακτηριστικά του παιδικού αυτισμού

      Oπτικός προσανατολισμός δίχρονων παιδιών με αυτισμό

      Oπτικός προσανατολισμός δίχρονων παιδιών με αυτισμό

      Μουσικοθεραπεία και αυτιστικά παιδιά

      Μουσικοθεραπεία και αυτιστικά παιδιά

      TEACCH και δόμηση του περιβάλλοντος της τάξης

      TEACCH και δόμηση του περιβάλλοντος της τάξης

      Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην οικογένεια

      Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην οικογένεια

      Επιπτώσεις γονεϊκού στρες στην αναπτυξιακή πορεία της ΔΕΠ-Υ

      Επιπτώσεις γονεϊκού στρες στην αναπτυξιακή πορεία της ΔΕΠ-Υ

      Τύποι γονεϊκής συμπεριφοράς και ΔΕΠ-Υ

      Τύποι γονεϊκής συμπεριφοράς και ΔΕΠ-Υ

      Η συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σχολείο

      Η συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σχολείο

      Trending Tags

      • Επιστημονικές συναντήσεις

        Trending Tags

        • Οι συνεργάτες μας
        No Result
        View All Result
        • Ψυχολογία παιδιού, εφήβου & ενήλικα
          • Όλα τα άρθρα
          • Trafficking
          • Αγχώδεις Διαταραχές
          • Διατροφικές Διαταραχές
          • Καρκίνος στην Παιδική Ηλικία
          • Παιδική Κακοποίηση
          • Πένθος στην Παιδική Ηλικία
          • Προγράμματα Πρόληψης Κρίσεων στο Σχολείο
          • Συμβουλευτική
          • Σχολείο & Οικογένεια
          • Σχολικός Εκφοβισμός & Επιθετικότητα
          Μορφές trafficking

          Μορφές trafficking

          Συναισθηματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της εμπορίας των παιδιών

          Συναισθηματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της εμπορίας των παιδιών

          Το φαινόμενο trafficking

          Το φαινόμενο trafficking

          Ερευνώντας τα αίτια της ανθρώπινης εμπορίας

          Ερευνώντας τα αίτια της ανθρώπινης εμπορίας

          Διαταραχή πανικού με Αγοραφοβία

          Διαταραχή πανικού με Αγοραφοβία

          Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία

          Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία

          Οικογενειακή συμβουλευτική

          Οικογενειακή συμβουλευτική

          Εργασιακή συμβουλευτική

          Εργασιακή συμβουλευτική

          Διευκολυντική συμβουλευτική

          Εξελικτική συμβουλευτική

          Συμβουλευτική για την αντιμετώπιση κρίσιμων καταστάσεων

          Συμβουλευτική για την αντιμετώπιση κρίσιμων καταστάσεων

          Trending Tags

          • Ειδική Αγωγή
            • Όλα τα άρθρα
            • Αυτισμός
            • Δεπ-υ
            • Νομοθεσία
            Κλινική εικόνα του παιδιού με ΔΕΠ-Υ

            Κλινική εικόνα του παιδιού με ΔΕΠ-Υ

            Μεγαλώνοντας παιδιά με ΔΕΠ-Υ

            Μεγαλώνοντας παιδιά με ΔΕΠ-Υ

            Τα χαρακτηριστικά του παιδικού αυτισμού

            Τα χαρακτηριστικά του παιδικού αυτισμού

            Oπτικός προσανατολισμός δίχρονων παιδιών με αυτισμό

            Oπτικός προσανατολισμός δίχρονων παιδιών με αυτισμό

            Μουσικοθεραπεία και αυτιστικά παιδιά

            Μουσικοθεραπεία και αυτιστικά παιδιά

            TEACCH και δόμηση του περιβάλλοντος της τάξης

            TEACCH και δόμηση του περιβάλλοντος της τάξης

            Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην οικογένεια

            Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην οικογένεια

            Επιπτώσεις γονεϊκού στρες στην αναπτυξιακή πορεία της ΔΕΠ-Υ

            Επιπτώσεις γονεϊκού στρες στην αναπτυξιακή πορεία της ΔΕΠ-Υ

            Τύποι γονεϊκής συμπεριφοράς και ΔΕΠ-Υ

            Τύποι γονεϊκής συμπεριφοράς και ΔΕΠ-Υ

            Η συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σχολείο

            Η συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σχολείο

            Trending Tags

            • Επιστημονικές συναντήσεις

              Trending Tags

              • Οι συνεργάτες μας
              No Result
              View All Result
              your-psychology.gr
              No Result
              View All Result
              Αρχική Ειδική Αγωγή Δεπ-υ

              Η συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σχολείο

              your-psychology από your-psychology
              στο/στην Δεπ-υ, Ειδική Αγωγή
              0
              Η συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σχολείο
              0
              SHARES
              139
              VIEWS
              Share on FacebookShare on Twitter

              Η συμπεριφορά των παιδιών με ΔΕΠ-Υ στο σχολείο

              Ο διαχωρισμός μεταξύ φυσιολογικής και προβληματικής συμπεριφοράς δεν είναι πάντα σαφής και αυστηρός. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εξαρτάται από τη συχνότητα, την ένταση, τη διάρκεια και τη σημασία που έχει γι’ αυτόν που εκδηλώνει τη συμπεριφορά. Εξαρτάται επίσης από το χώρο, την ώρα και τις συνθήκες που εμφανίζεται. Εν προκειμένω είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πώς αναπτύσσεται ένα παιδί, πώς σκέφτεται και πώς μιλάει, τι δυνατότητες και τι περιορισμούς έχει κατά ηλικία, για να μπορούμε να πούμε ότι η συμπεριφορά του είναι προβληματική.

              Ακόμα, θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη σοβαρά το κοινωνικό σύστημα αναφοράς του παιδιού. Αν μια συμπεριφορά συγκρινόμενη με το κοινωνικά παραδεκτό παρουσιάζει συνεχώς ή με μεγάλης έντασης διαφορά με τις προσδοκίες του περιβάλλοντος τότε μιλάμε για προβληματική συμπεριφορά. Οι αξίες και οι προσδοκίες βέβαια μιας κοινωνίας παρουσιάζουν αλλαγές με τον καιρό και διαφέρουν από τον έναν πολιτισμικό χώρο στον άλλο, γι’ αυτό συχνά είναι δύσκολο να εκτιμήσουμε με ακρίβεια μια συμπεριφορά.

              Επιθυμητή συμπεριφορά

              Η επιθυμητή συμπεριφορά παιδιού σχολικής ηλικίας είναι η συγκέντρωση προσοχής, η ικανότητα να κάθεται στη θέση του ήσυχο και να εργάζεται ως την ολοκλήρωση του έργου που κάθε φορά αναλαμβάνει, να μπορεί να ταξινομεί και να αριθμεί. Επίσης, να έχει λεξιλόγιο, να μπορεί να κάνει σύνταξη, να κάνει ανάγνωση και γραφή και να μπορεί να επικοινωνεί. Ωστόσο, θα πρέπει να αναπτύσσει την μνήμη του και τη δημιουργική σκέψη, την κοινωνική αλληλεπίδραση με τους συνομηλίκους του και τέλος να αναπτύσσει την ηθικότητα.

              Μη επιθυμητή συμπεριφορά

              Εάν ανατρέξουμε στην ιστορία της σχολικής μάθησης, θα δούμε ότι από αρχαιοτάτων χρόνων αναφέρονται προβλήματα μη επιθυμητής συμπεριφοράς από κάποιους μαθητές. Το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται στο πέρασμα των χρόνων και θα λέγαμε μάλιστα ότι σήμερα συνιστά ένα έντονο πρόβλημα.

              Ο καθορισμός της ανεπιθύμητης συμπεριφοράς είναι μια αντιμαχόμενη διαδικασία, επειδή δεν υπάρχουν κοινώς αποδεκτά κριτήρια με βάση τα οποία θα θεωρηθεί μια συμπεριφορά ανεπιθύμητη. Άλλος, λόγου χάρη, θεωρεί ότι πρέπει να επικρατεί απόλυτη ησυχία μέσα στην τάξη, ενώ άλλος θεωρεί λογικό (και μάλιστα επιθυμητό) κάποιο επίπεδο θορύβου.

              Τα χαρακτηριστικά της μη επιθυμητής συμπεριφοράς των παιδιών με ΔΕΠ – Υ στο σχολείο είναι τα ακόλουθα:

              • Έχουν αυξημένες ανάγκες για εκτόνωση της ενέργειάς τους τις οποίες ικανοποιούν τρέχοντας, σκαρφαλώνοντας και πηδώντας όχι μόνο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού αλλά και σε άλλους χώρους, όπως το σχολείο, όπου αυτή η συμπεριφορά θεωρείται ακατάλληλη.
              • Ασχολούνται συνεχώς με διάφορα αντικείμενα.
              • Σηκώνονται από τη θέση τους την ώρα του μαθήματος και περιφέρονται.
              • Κινούν νευρικά τα χέρια και τα πόδια τους ή στριφογυρνούν στην καρέκλα τους.
              • Μιλούν αδιάκοπα και ενεργούν πολύ αυθόρμητα χωρίς να σκεφτούν τα λόγια ή τις πράξεις τους.
              • Δυσκολεύονται να περιμένουν και έχουν ανάγκη να ικανοποιούν αμέσως τις επιθυμίες τους (χαμηλό επίπεδο ανοχής στη ματαίωση).
              • Βιάζονται να απαντήσουν στις ερωτήσεις που τους γίνονται ενώ ξεκινούν την απάντηση προτού ολοκληρωθεί η ερώτηση.
              • Δυσκολεύονται να ακολουθήσουν τους κανόνες των παιχνιδιών, ενεργούν χωρίς να σέβονται τη σειρά των υπολοίπων, ενώ όταν χάνουν έχουν έντονα ξεσπάσματα θυμού, γεγονός που επηρεάζει τη σχέση με τους συνομήλικους τους
              • Δυσκολεύονται στην κατανόηση κειμένων.
              • Δυσκολεύονται στην οργάνωση του χρόνου και στη διαχείριση των διάφορων υλικών όπως βιβλία, τετράδια, γραφική ύλη.
              • Αφήνουν ανολοκλήρωτες τις εκάστοτε εργασίες.
              • Χάνουν το ενδιαφέρον τους για το μάθημα πολύ γρήγορα.

              Ανεξάρτητα από όλα αυτά, δεν πρέπει να ξεχνάμε τι σημαίνει να είσαι παιδί και να κάθεσαι επί ώρες σε ένα θρανίο. Τι όμως είναι αυτό που προκαλεί την ανεπιθύμητη συμπεριφορά; Για να δοθεί ολοκληρωμένη απάντηση στο ερώτημα αυτό χρειάζεται να έχουμε τη σοφία του Σολομώντα. Πάντως στις περισσότερες περιπτώσεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός στην τάξη οφείλονται στην αδυναμία του σχολείου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του μαθητή και στην ελλιπή κοινωνικοποίηση του τελευταίου.

               

              ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

              Ματσαγγούρας, Η. (2001). Η σχολική τάξη. Ιδιωτική Έκδοση.

              Pollard, A. & Tann, S. (1987). Reflective Teaching in the Primary School: handbook for the classroom. London: Cassell Education.

              Previous Post

              Προγράμματα μαθησιακής υποστήριξης

              Επόμενο Άρθρο

              Τύποι γονεϊκής συμπεριφοράς και ΔΕΠ-Υ

              Σχετικές Αναρτήσεις

              Κλινική εικόνα του παιδιού με ΔΕΠ-Υ
              Δεπ-υ

              Κλινική εικόνα του παιδιού με ΔΕΠ-Υ

              Μεγαλώνοντας παιδιά με ΔΕΠ-Υ
              Δεπ-υ

              Μεγαλώνοντας παιδιά με ΔΕΠ-Υ

              Τα χαρακτηριστικά του παιδικού αυτισμού
              Αυτισμός

              Τα χαρακτηριστικά του παιδικού αυτισμού

              Oπτικός προσανατολισμός δίχρονων παιδιών με αυτισμό
              Αυτισμός

              Oπτικός προσανατολισμός δίχρονων παιδιών με αυτισμό

              Μουσικοθεραπεία και αυτιστικά παιδιά
              Αυτισμός

              Μουσικοθεραπεία και αυτιστικά παιδιά

              TEACCH και δόμηση του περιβάλλοντος της τάξης
              Αυτισμός

              TEACCH και δόμηση του περιβάλλοντος της τάξης

              Επόμενο Άρθρο
              Μορφές trafficking

              Μορφές trafficking

              Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

              Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

              Δημοφιλέστερα Άρθρα

              • Χαρακτηριστικά δραστών και θυμάτων σχολικού εκφοβισμού

                Χαρακτηριστικά δραστών και θυμάτων σχολικού εκφοβισμού

                0 shares
                Share 0 Tweet 0
              • Οι αγχώδεις διαταραχές στην παιδική και εφηβική ηλικία

                0 shares
                Share 0 Tweet 0
              • Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς

                0 shares
                Share 0 Tweet 0
              • Διαφορετικότητα και εκφοβισμός

                0 shares
                Share 0 Tweet 0
              • TEACCH και δόμηση του περιβάλλοντος της τάξης

                0 shares
                Share 0 Tweet 0

              Πρόσφατα Άρθρα

              Μορφές trafficking

              Μορφές trafficking

              Συναισθηματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της εμπορίας των παιδιών

              Συναισθηματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις της εμπορίας των παιδιών

              Το φαινόμενο trafficking

              Το φαινόμενο trafficking

              Social Media

              Ημερολόγιο

              Ιούνιος 2025
              Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
              « Ιούν    
               1
              2345678
              9101112131415
              16171819202122
              23242526272829
              30  
              Facebook Twitter

              © 2018 your-psychology.gr

              No Result
              View All Result

              © 2018 your-psychology.gr

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Fill the forms bellow to register

              All fields are required. Log In

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In